nedeľa 3. novembra 2013

Nedokončené resty... (I.)

Robila som poriadok v krabici s vlnami a našla som pár nedokončených vecičiek. 
A keďže sa na mňa nalepila chrípka a chcem ju pekne vyležať s háčikom v posteli :),
tak som si z krabice vytiahla sáčok v ktorom boli narobené háčkované štvorčeky
a rozhodla som sa že to dotiahnem do konca...
Horšie je, že si už vôbec nepamätám, čo to malo byť, ale určite ma odradilo zháčkovanie štvorčekov...
Na nete som pozerala rôzne návody, ale dáko stále nechápem, alebo mi to nepasuje...
No, ale dáko som to zlepovala a zlepovala až nastal dosť vážny problém... 
došiel materiál (tmavozelená priadza Camilla).
Neviem, či ju zoženiem a tak som výtvor pekne uložila do sáčika z ktorého som ho vytiahla a pekne vložila späť do krabice :( 


                                                                        Michaela


2 komentáre:

  1. Ahoj Míšo, včera jsem byla v galanterii a vzpomněla si na tvůj příspěvek - bohužel tmavě zelenou Camillu nemají. A neviděla jsem ji ani v létě, také z ní háčkuji. Ahoj Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť